Er du vores nye studentermedarbejder?

2018 12. Apr 12:40

Vi søger en dygtig og grundig studerende til en stilling på Ventilen Danmarks sekretariat. Stillingen er på 10-15 timer om ugen, og vi er fleksible ift. dine eksaminer og lignende. 

Du kommer til at arbejde tæt sammen med de øvrige medarbejdere på sekretariatet og skal primært hjælpe med - og på sigt stå for - administrative opgaver. Vi sætter dig selvfølgelig ind i opgaverne, men forventer, at du efter lidt tid er selvkørende og kan finde ud af at prioritere opgaverne, arbejde struktureret, have blik for detaljerne – og ikke mindst spørge om de rigtige ting.

 

Vi søger:

  • Dig, der er grundig og går op i at tingene ”går op”
  • Dig, der kan lide at systematisere
  • Dig, der trives med at have flere forskellige opgaver og selv kan prioritere
  • Dig, der ikke bliver skræmt af mange tal, Excel-ark og databehandling
  • Dig, der kan arbejde selvstændigt, men ikke er bange for at spørge, når det er nødvendigt
  • Dig, der kender lidt til livet i en frivillig organisation og sætter pris på de rammer, det sætter
  • Dig, der er godt hjemme i alle Office-programmer og generelt ikke er IT-forskrækket 

Vi går ikke op i, hvad du studerer, eller hvor langt du er, men hvis du har i hvert fald to år tilbage, og kunne tænke dig at arbejde for os i hele den periode, vil det være et plus.

 

Arbejdsopgaver:

  • Indtastning og analyse af evalueringsbesvarelser og dokumentation fra vores lokale tilbud.
  • Udarbejdelse af vores årlige dokumentationsrapport
  • Udarbejdelse af fondsansøgninger og afrapportering
  • Løbende kontakt med mange frivillige
  • Diverse forhåndenværende opgaver med print, udsendelse af breve, oprydning, mødeforberedelse m.m.

Om Ventilen

Ventilen Danmark er en frivillig social organisation, der arbejder med og for ensomme unge. På vores landssekretariat er vi syv fuldtidsmedarbejdere og seks studenter, og vores opgave er at understøtte de frivillige i deres arbejde og gennemføre de mange gode idéer og projekter, vores bestyrelse og andre sætter i søen. 

Vi har næsten altid travlt, men har en rar og uformel omgangstone, og vi går op i at alle - også studentermedarbejderne - skal synes det er sjovt og lærerigt at gå på arbejde.

 

Praktisk

  • Send din ansøgning til job@ventilen.dk senest d. 30. april 2018, men gerne før. Husk at sende din ansøgning og CV i én samlet fil og gerne i PDF og navngiv den dit navn + efternavn.
  • Timetal: 10-15 timer om ugen i gennemsnit. Arbejdstiden ligger som udgangspunkt indenfor almindelig kontortid.
  • Løn: Vi tilbyder en timeløn på 120 kr.
  • Arbejdssted: Ventilen Danmarks sekretariat, Ny Kongensgade 9,3., 1472 København K
  • Overlevering af arbejdsopgaver: Du skal have mulighed for at komme på arbejde 3-4 gange i løbet af juni måned, hvor vores nuværende studentermedhjælper vil sætte dig ind i opgaverne.

Spørgsmål stiles til organisations- og lokalkonsulent Sara Lisberg Larsen på sara@ventilen.dk. Da vi har rigtig travlt for tiden, er det desværre ikke muligt at ringe eller komme forbi og stille spørgsmål – men vi afsætter tid til det ved en evt. samtale.